ADN-ul mărcii

Aflați cum STIHL facilitează lucrul cu și în natură de peste 95 de ani prin intermediul utilajelor revoluționare.

Peisaj cu pădure și munți

DESCRIERE SCURTĂ STIHL

Grupul STIHL dezvoltă, produce și comercializează utilaje cu motor pentru silvicultură și agricultură, precum și pentru întreținerea peisajului, industria construcțiilor și proprietarii de grădini private. Soluțiile și serviciile digitale completează gama noastră largă de produse. Produsele STIHL sunt comercializate, în principiu, prin intermediul magazinelor specializate în furnizarea de servicii – cu 42 de sucursale de vînzare și de marketing proprii, aproximativ 120 de importatori și peste 55.000 de distribuitori în peste 160 de țări. În plus, STIHL are magazine online proprii, care vor fi extinse la nivel internațional în următorii ani. 

Cinci lucrători forestieri stau fericiți împreună într-un semicerc

STIHL are propriile fabrici de producţie în șapte țări din întreaga lume: Germania, SUA, Brazilia, Elveția, Austria, China și Filipine.

STIHL este cea mai bine vândută marcă de motoferăstraie din lume din 1971. Compania a fost înființată în 1926 și are sediul central în Waiblingen, lângă Stuttgart.

„A facilita oamenilor lucrul cu și în natură.”

Andreas Stihl, fondatorul companiei

Înlocuire text vechi

Spirit de pionierat de peste 95 de ani

Totul începe în 1926: Andreas Stihl își înființează compania și dezvoltă primul său motoferăstrău. Această invenție va revoluționa munca forestieră, iar STIHL va deveni lider mondial de piață și în domeniul tehnologiei. Secretul succesului până în prezent? Dezvoltarea de inovații tot mai revoluționare cu spiritul de pionierat al fondatorului companiei noastre. De exemplu, cu tehnologia acumulatorilor, soluții digitale, robotică și inteligență artificială. Lucrăm cu pasiune la acest lucru cu scopul de a ne dezvolta în permanență. Totul pentru a le facilita clienților noștri lucrul cu și în natură.

Test

Valorile care ne unesc la nivel mondial

La STIHL lucrează oameni din întreaga lume. De aceea, este important pentru noi să trăim valori care ne unesc dincolo de granițele naționale și care ne determină acțiunile. Pentru că numai cei care se dezvoltă în permanență și își aliniază compania la principii durabile se vor bucura de un succes durabil. Noi, în calitate de întreprindere de familie, suntem convinși de acest lucru. Iar această afirmație se reflectă în cultura noastră corporativă și în valorile noastre. La fel ca și compania, valorile noastre au crescut și sunt trăite și dezvoltate zi de zi.

STIHL în cifre

SUCCESUL STIHL ÎN CIFRE

Grupul STIHL a realizat o cifră de afaceri record de 5,5 miliarde de euro în 2022. Aceasta corespunde unei creșteri de 8,6 % față de anul precedent. Ponderea cifrei de afaceri care nu a fost generată Germania este de 90 %. Tendința de orientare spre utilajele cu acumulator a continuat. Grupul STIHL a înregistrat o ușoară scădere în segmentul pe benzină. 

CREȘTERE DIN RESURSE PROPRII

Structura de capital a grupului de companii rămâne foarte solidă, având o cotă ridicată de capital propriu de 60 %. Acest lucru înseamnă că STIHL poate finanța în continuare investițiile din propriile fonduri lichide. Ca și în anii precedenți, investițiile au fost semnificativ mai mari decât amortizarea. Evoluția pozitivă a afacerii a dus la o creștere a forței de muncă cu 2,3 % până la 20.552 de angajați la nivel mondial (data de referință: 31 decembrie 2022). Mai multe informații despre anul fiscal 2022 sunt disponibile în Raportul anual STIHL și în Raportul anual online.