Alege direct produsul: Motoferăstraie cu motor pe benzină pentru domeniul forestier

MS 441 C-M

Motoferăstrău modern, puternic de 4,2 kW cu M-Tronic

Generalităţi

MS 441 C-M
Mai multe imagini

Motoferăstrău modern, de mare putere, echipat cu tehnologia M-Tronic, cu vibraţii reduse pentru silvicultură şi agricultură. Greutate specifică şi comportament de ghidare optimizate, nivel foarte redus de vibraţii. Echipare complexă. Consum de combustibil redus cu până la 20% şi emisii poluante reduse cu 50% faţă de motoarele convenţionale în 2 timpi fără tehnologie 2-MIX. Ideal pentru duritate medie a lemnului.

Versiuni


De la ţară la ţară pot exista diferenţe la gama de produse şi informaţiile despre acestea. Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări cu privire tehnică, echipare, preţuri şi ofertă de accesorii.

Variante de produs

  • MS 441 Motoferăstrău modern, puternic de 4,2 kW
  • MS 441 C-M Motoferăstrău modern, puternic de 4,2 kW cu M-Tronic

Date tehnice

MS 441 C-M

Date tehnice

Capacitate cilindrică cm³ 70,7
Putere kW/CP 4,2/5,7
Greutate kg 1) 6,6
Lungime de tăiere cm 40
Raport Greutate-Putere kg/kW 1,6
Nivel presiune acustică dB(A) 2) 105
Nivel putere acustică dB(A) 2) 118
Valoarea vibrațiilor, dreapta m/s2 3) 3,3
Valoarea vibrațiilor, stânga m/s2 3) 3,1
Tip lanţ STIHL Oilomatic 3/8 "
Pas lanţ 3/8"
Volum rezervor l 0,72
Pinion - număr de dinți 7 Z
Frână de lanţ QuickStop
A(8) Perioadă de expunere zilnică la vibraţii 1 dreapta m/s2 2,2
Volum rezervor ulei cm3 360
Durată expunere zilnică h 3,7

1) Fără carburant, şină şi lanţ
2) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2.5 dB (A)
3) Factor K conform DIR 2006/42/EC = 2m / s ²

De la ţară la ţară pot exista diferenţe la gama de produse şi informaţiile despre acestea. Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări cu privire tehnică, echipare, preţuri şi ofertă de accesorii.

Echipare

MS 441 C-M

Dotare de serie

  • Buşoane pentru rezervor fără scule suplimentare Zoom
    Buşoane pentru rezervor fără scule suplimentare

    Capace speciale brevetate pentru rezervorul de combustibil şi ulei. Rezervoarele motouneltelor echipate cu acestea pot fi deschise şi reînchise rapid, fără consum de forţă şi fără vreo altă unealtă.

  • Compensator Zoom
    Compensator

    Compensatorul STIHL, un sistem de reglare din carburator, are grijă ca în ciuda creşterii gradului de murdărire al filtrului de aer, puterea motorului, calitatea gazelor de evacuare şi consumul de combustibil să rămână aproape constante. Numai dacă intervine o cădere de putere sesizabilă trebuie curăţat filtrul de aer. Astfel sunt posibile şi intervale de lucru foarte mari fără întreţinere.

  • Dispozitiv pentru întinderea lanţului amplasat lat Zoom
    Dispozitiv pentru întinderea lanţului amplasat lat

    Şurubul de întindere a lanţului se acţionează lateral, prin capacul roţii lanţului. Acest lucru împiedică contactul mâinii cu lanţul de ferăstrău ascuţit şi cu vârfurile opritorului cu gheare.

  • Pompă de ulei cu debit reglabil Zoom
    Pompă de ulei cu debit reglabil

    Permite o transportare exactă, adaptată necesarului, a cantităţii de ulei. Marcajul E asigură o cantitate de ulei suficientă pentru orice situaţie. Profesioniştii dozează mai fin. Este posibilă o reducere a cantităţii de ulei transportat cu până la 50%. similar imagine.

  • Sistem anti-vibraţii Zoom
    Sistem anti-vibraţii

    Vibraţiile puternice din locurile de prindere ale motouneltelor pot conduce pe termen lung la tulburări de irigaţie sangvină la nivelul mâinilor şi braţelor. De aceea STIHL a elaborat sistemul antivibraţie. La motouneltele cu sistem AV vibraţiile din locurile de prindere produse de motorul cu combustie şi unealta de lucru în mişcare sunt clar reduse.

  • Sistem Ematic pentru ungerea lanţului Zoom
    Sistem Ematic pentru ungerea lanţului

    Sistemul STIHL Ematic este compus din şină de ghidaj Ematic, lanţ de ferăstrău Oilomatic şi pompă de ulei cu reglaj de cantitate sau cantitate de transport redusă. Construcţia specială a şinei şi lanţului face ca orice picătură de ulei pentru lanţuri să ajungă acolo unde este nevoie pentru lubrifiere. Consumul de ulei poate fi redus astfel cu până la 50% .

  • STIHL ElastoStart Zoom
    STIHL ElastoStart

    Ca urmare a presiunii de compresiune la pornirea motoarelor cu combustie se generează vârfuri de forţe de şoc, ce solicită muşchii şi articulaţiile. Elementul de amortizare din mânerul de demarare special ElastoStart absoarbe alternativ forţă în funcţie de evoluţia compresiunii şi o eliberează din nou. Acest lucru determină un proces de demarare uniform, fără vârfuri de forţă de şoc.

  • Ventil de decompresie Zoom
    Ventil de decompresie

    Supapa de decompresiune lasă să se evacueze la pornire o parte a amestecului compactat din cilindru. Astfel se reduce clar forţa de tracţiune necesară de la cablul demaror. Utilizatorul este despovărat iar întregul sistem de pornire al motorului este menajat.

De la ţară la ţară pot exista diferenţe la gama de produse şi informaţiile despre acestea. Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări cu privire tehnică, echipare, preţuri şi ofertă de accesorii.