PRESA

Soluție ingenioasă pentru curățarea zăpezii în curte folosind tractorașul de tuns iarbă

Soluție ingenioasă pentru curățarea zăpezii în curte folosind tractorașul de tuns iarbă

Specialiștii austrieci de la VIKING au proiectat un sistem de plug care se adaptează la tractorașele de tuns iarbă. Astfel, posesorii de astfel de utilaje le pot folosi și iarna la deszăpezirea curții, nu doar la îngrijirea gazonului. Setul de iarnă care se montează pe tractoraș include și lanțuri de zăpadă de 18 sau 20 de inch, precum și un acumulator special de sezon, pentru a face față temperaturilor scăzute. Plugul de zăpadă are o dimensiune de curățare de 125 cm și poate face față cu brio muncilor de deszăpezire din curte. Plugul poate fi manevrat cu ușurință direct de pe scaunul șoferului. Acest accesoriu este compatibil atât cu tractorașele din seria T5, cât și cu gama de vârf T6.
VIKING revoluționează industria de peisagistică cu noul robot de tuns iarba iMow

VIKING revoluționează industria de peisagistică cu noul robot de tuns iarba iMow

Compania austriacă VIKING a lansat pe piața din România un robot ultra-inteligent pentru tuns iarba, care va schimba paradigma îngrijrii gazonului în următorii ani. iMow este disponibil și la noi țară, începând cu această lună, la distribuitorii STIHL – VIKING.
STIHL  se află în topul celor mai performante 50 companii din România

STIHL se află în topul celor mai performante 50 companii din România

Chiar dacă mediul economic şi politic nu au fost prielnice dezvoltării multor business-uri, compania STIHL a înregistrat o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, ocupând poziţia cu numărul 32 în Top 50 Companii Performante, fiind singura companie de motoutilaje prezentă în acest clasament.  

Ceea ce a plasat STIHL în topul celor mai performante companii autohtone este strategia generală de dezvoltare pe care aceasta a abordat-o, şi care a dus la creşterea cifrei de afaceri cu peste 20 % în 2011. STIHL a realizat în acest an investiţii de peste 300.000 de euro, ce au vizat reţeaua de distribuţie. Astfel compania funcţionează la nivel naţional, şi este reprezentată de o reţea de 220 de dealeri, având în portofoliu o gamă completă de motoutilaje profesionale şi pentru uz casnic.

( Citeşte articolul la http://issuu.com/revistabiz/docs/biz_241-m )


 

´